#1 2008-11-06 19:03:03

xmen11

Administrator

11017733
Zarejestrowany: 2008-11-06
Posty: 31
Punktów :   
Level: 200
¦wiat: 1

Lokacje

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Most na wschód od Eterni [16:31]   Tak

Opis

Na mo¶cie, ka¿dy gracz jest w "strefie ochronnej" i mog± go atakowaæ tylko potwory. Nie ma tu specjalnie du¿o do zwiedzania, wystarczy i¶æ ci±gle na wschód i pokonaæ Rapsa na mostku. Warto te¿ zajrzeæ na wyspê kieruj±c siê na po³udnie zaraz po wej¶ciu.

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

- Dzik
- W±¿
- Paj±k
- Skrzynka na wyspie
- Raps #1


Strefa ochronna: Tak


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Jaskinia Króla Liczów [21:29]   Tak

Opis

Aby móc wej¶æ do tej jaskini musimy najpierw porozmawiaæ z Lothar'em w karczmie Langeburg. Jest tutaj kilka skrzynek, w których s± w miarê warto¶ciowe przedmioty, jednak nawet na 12 poziomie bêdzie trudno dostaæ siê do nich samemu z uwagi na u¿ywanie mikstur ¿ycia przez Licze. Najlepiej wybraæ siê tam je¿eli mamy wystarczaj±co ataku (lub dla maga sporo atrybutu) aby potwory pada³y na hita.

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

- Licz
- ¯ywio³ak ognia ma³y
- Kamienny nietoperz 2x
- Król Liczów


Strefa ochronna: Nie


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Polana pod lasem [25:29]   Tak

Opis

Bardzo ma³a mapka. Nie wystêpuj± tu ¿adne potworki, gracze nie mog± Ciê atakowaæ. Jest skrzynka, w której znajdziecie 5x potków ¿ycia lv5 i trochê z³ota. Jak zawalczyæ z Orkiem dowiecie siê w opisie questów lub w opisie bossów.

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

[ brak ] - Banicka chusta
- Ork


Strefa ochronna: Tak


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Zaro¶la [26:38]   Tak

Opis

Tutaj po raz pierwszy spotkamy siê z labiryntem. Lokacja jest dosyæ spora. Na szczê¶cie mamy dla Was mapkê co powinno u³atwiæ Wam sprawê  W skrzynkach znajdziecie naprawdê ciekawe eq w zakresie 10-20lv i a¿ 2 bossy.

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

- Zombi
- Tygrys
- Troll
- Hiena cmentarna
- Szkielet
- Ghoul
- Troglodyta
- Kamienny nietoperz
- Ferdynand
- Dzikus


Strefa ochronna: Nie


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Podziemia Urkade Urkaden -> Podziemia  Tak

Opis

Ta lokacja jest baaardzo krêta i stracimy w niej du¿o punktów ruchu (je¶li chcemy otworzyæ wszystkie skrzynki). Mniej wiêcej od 17 poziomu, powinni¶my sobie poradziæ z tutejszymi potworami. Na mapce jest kilka ¼róde³ek leczniczych (lecz± ca³e HP i MP), tak jakby kto¶ siê pyta³  Po za tym, to nic specjalnego w tej lokacji nie ma. Nale¿y pamiêtaæ, ¿e po pokonaniu Minotaura, trzeba otworzyæ skrzynkê, a dopiero potem pogadaæ z Aramisem (po gadce z Aramisem, wracamy automagicznie do Karczmy, wiêc aby dobraæ siê do skarbu, musimy jeszcze raz zwiedzaæ podziemia).

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

- Ghoul
- Troglodyta
- Kamienny nietoperz
- Minotaur
- Uwolnienie Aramisa


Strefa ochronna: Nie


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

¦wiête Drzewo Urkade [36:27]   Tak

Opis

Ta mapka nie jest specjalnie zagmatwana, wystarczy, ¿e bêdziemy ca³y czas szli na pó³noc. Spotkamy tam Serafina. Po walce, na wschód od drzewa, znajdziemy Kwiatek Niezapominajki. Tylko ¿e potwory s± troszkê silniejsze (Oprychy, Diabliki, Demoniczni S³udzy itp). Na zachód jest wej¶cie do ma³ej jaskini... Znajdziemy tam ciekawy kamyczek   

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

- Duch
- Troglodyta
- Banita
- Ghoul
- Oprych
- Diablik
- Demoniczny s³uga
- Miedziany golem
- Kwiat Niezapominajki
- Serafin
- Schowek w pniu drzewa
- ten kamyczek niebieski 


Strefa ochronna: Nie


--------------------------------------------------------------------------------

Nazwa Pozycja Wej¶cie Mapa

Las banitów [31:32]   Tak

Opis

Niezbyt wielka lokacja. Nie atakuj± tu ¿adne potwory, oraz nie wystêpuje protectzone (mog± Ciê atakowaæ inni gracze). ¯eby zawalczyæ z Hersztem Banitów musimy mieæ Banick± chustê, któr± znajdziemy na Polanie pod lasem w korzeniu drzewa. Po pokonaniu bossa po lewo jest skrzynka, w której znajdziecie banicki p³aszcz S± tak¿e banickie buty ukryte w drzewie (tym na pó³noc od wej¶cia). 

Wystêpuj±ce potwory Questy zwi±zane z lokacj±

[ brak ] - Herszt banitów
- Banickie eq


Strefa ochronna: Nie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ligagenerallyf1.pun.pl www.thesixpounder.pun.pl www.pisarze.pun.pl www.krecanasrury.pun.pl www.manhattan.pun.pl